Корзина
142 отзыва
Сертифицированная компания Prom.ua
+380639325403
+380
63
932-54-03
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.

История компании Nike

История компании Nike
1957 — майбутні засновники «Nike» зустрічаються в Орегонському університеті в Юджині — біговій цитаделі Америки. Білл Бауермен, уже один з кращих американських тренерів з легкої атлетики, і Філ Найт, бігун на середні дистанції, який тренується у складі команди Бауермена, налагоджують співпрацю.

1962 — у своїй науковій роботі в Стенфорді Філ Найт запевняє, що недорогі, високотехнологічні експортні товари з Японії можуть усунути німецьке домінування на американському ринку спортивного взуття. Після отримання диплому з адміністративного менеджменту Найт вирушає у світове турне. Зробивши зупинку в Японії, він зв’язується з компанією «Onitsuka Tiger» — виробником якісного спортивного взуття, і переконує її керівництво в тому, що у їхнього товару є величезні маркетингові можливості в США. Коли його запитують, яку компанію він представляє, Найт вигадує ім’я своєї компанії, давши народження «Blue Ribbon Sports» — попереднику «Nike».

1963 — Найт отримує першу партію взуття „Tiger” у кількості 200 пар.

1964 — Найт і Бауермен об’єднуються для налагодження бізнесу, вклавши в партнерство по $500. Найт працює в бухгалтерській фірмі, а у вільний час займається розповсюдженням взуття з підвалу батька і кузова свого автомобіля під час місцевих і регіональних змагань з легкої атлетики.

1965 — Джеф Джонсон, колишній суперник Філа Найта з бігової доріжки в Стенфорді, погоджується працювати за комісійні в якості першого працівника „BRS” з повною зайнятістю.

1966 — Джеф Джонсон відкриває перший пункт роздрібної торгівлі „BRS” в Санта Моніці, штату Каліфорнія.

1967 — Найт і Бауермен засновують „BRS Inc.”, орегонську корпорацію-спадкоємицю своєї партнерської фірми "Blue Ribbon Sports". „BRS, Inc.” стає ексклюзивним дистриб’ютором і продавцем взуття для бігу компанії „Onitsuka Tiger”, яке імпортувалося з Японії.

З’являється взуття, створене на основі пінної подушечки у вигляді танкетки на п’ятці, яку запропонував Білл Бауермен.

1969 — Філ Найт звільняється з посади помічника професора з адміністративного менеджменту в Портлендському державному університеті і повністю присвячує себе компанії.1970 — Бауермен починає експериментувати з гумовими шипами, заливаючи рідку гумову масу в електровафельницю своєї дружини і створюючи підошву, яка назавжди змінює дизайн бігового взуття.

1971 — за гонорар у розмірі $35 студентка графічного дизайну Керолін Девідсон, з якою Філ Найт познайомився в Портлендському державному університеті, створює торговий знак „Swoosh”.

Джефу Джонсону, першому службовцю компанії, сниться Ніка — грецька богиня перемоги — і вінпропонує засновникам дати компанії нову назву “NIKE” в її честь.

1972 — дистриб’юторська суперечка призводить до судового процесу й остаточного розриву ділових відносин між “BRS” і „Onitsuka Tiger”.

На ринку спортивного взуття та одягу з’являється нова компанія – „NIKE”.

1973 — американський рекордсмен Стів Префонтейн стає першим легкоатлетом, який виступає у фірмовому взутті «Nike». Він навертає багатьох своїх "конкурентів" до молодого бренду.

1974 — представлені кросівки „WAFFLE TRAINERS”, характерною ознакою яких була відома підошва Тренера Бауермена. Незабаром вони стають найпопулярнішими тренувальними кросівками країни.

1977 — «Nike» відкриває перший в США легкоатлетний тренувальний клуб для елітних атлетів під назвою „Athletics West”.

1978 — великий тенісист Джон МакЕнро укладає контракт з компанією. «Nike» легко впізнається у яскравому характері та високодуховній особистості МакЕнро.

1979 — Френк Руді — колишній службовець NASA — приходить в «Nike» з ідеєю. Разом вони створюють перші повітряні подушки: стійкі камери, заповнені стиснутим газом, які під тиском стискаються, а тоді в протилежному напрямку розтискаються. В результаті з’являється система амортизації «Nike Air» — амортизаційне нововведення компанії.

1979 — «Nike» представляє „AIR TAILWIND” — перші бігові кросівки з «Nike Air» — передовою, технологічною системою амортизації з повітряною подушкою.

1980 — першим атлетом, який виграв Олімпійську медаль у взутті «Nike», стає британський бігун Стів Оветт. Так як американське бойкотування Олімпійських ігор 1980 року в Москві не дозволило кращим американським бігунам насолодитися славою, в Оветта з’явилася "золота" можливість. Змагаючись на 800 м, Оветт виграв золоту медаль з результатом 1:45.4. Вперше взуття «Nike» прикрасило найвищий подіум поряд з Олімпійським вогнем.

1984 — 58 атлетів з усього світу, які підтримали «Nike», привезли додому 65 медалей з Олімпійських ігор, проведених в Лос-Анжелесі.

1985 — Баскетбольний новачок Майкл Джордан з „Чикаго Буллз” підписує контракт з «Nike» на рекламу лінії взуття „AIR JORDAN” та спеціалізованого одягу.

1987 — В рекламній компанії під назвою "Революція" представляють кросівки „AIR MAX”.

1988 — рекламна компанія „Just Do It”.

 

1990 — в Портленді, штат Орегон, відкривається перший «Nike Town». Це 100 % ― спортивний роздрібний магазин площею 2.145,5 кв. м.

1991 — Майкл Джордан приводить „Чикаго Буллз” до першого чемпіонства в НБА.

1995 — «Nike» виходить на хокейну арену придбавши компанію „Canstar Sports Inc.”, куди входить і відома фірма „Bauer”, тапредставляє свої перші ковзани під назвою „Air Eccel Elite”.

1996 — Легкоатлети Карл Люіс, Гейл Деверс і Майкл Джонсон в золотих шиповках «Nike» виграють золото на Олімпійських іграх в Атланті.

1997 — Тайгер Вудс виграє свій перший турнір „Masters” безпрецедентними 12 ударами, ставши наймолодшим чемпіоном турніру, й офіційно розпочинає своє «панування» у гольфі.

1999 — Ленс Армстронг, чиїм спонсором був «Nike», вперше виграє „Tour de France”. 25 липня 1999 року всі паризькі газети писали про атлета, який поборов рак і це було одне з найбільш вражаючих повернень в історії спорту.

У грудні помирає один з засновників «Nike» — Білл Бауермен.

Бігуни на ковзанах в костюмах «Nike Swift Skin» здійснюють 8 світових рекордів і завойовують золоті медалі на Олімпійських іграх в Солт Лейк Сіті.

2003 — відома компанія „Converse Inc.” приєднується до портфоліо «Nike».

2005 — Компанія «Nike» випускає нову технологію «Nike Pro». «Nike Pro» – це лінія спеціального одягу для спортсменів. Її носять під формою представники, як командних, так і індивідуальних видів спорту..

2005 — Для реклами фірмового сайту «Nikeid.com», відвідувачі якого можуть створювати дизайн кросівок з урахуванням власних смаків, компанія «Nike» встановила на площі Таймс-сквер в Нью-Йорку, перший «дійсно інтерактивний білборд». Перехожі отримали змогу створити свій варіант моделі «Nike Free 5.0», буквально «не сходячи з місця», за допомогою мобільного телефону.

2006 — було випущено тридцятидоларовий «Nike + iPod Sport Kit» для „iPod nano”, який одразу ж завоював величезний успіх. Менше ніж за 90 днів було продано понад 450 000 екземплярів.

2007 — «Nike» представляє кросівки „Air Max 360”. Унікальна система амортизації – це 360 градусів повітряної подушки, яка є найбільшою повітряною камерою «Nike Air». „Air Max 360” – це підошва без піни, що значно зменшує вагу і підвищує міцність кросівок.

«Nike», заявляє про придбання британського виробника спортивного одягу „Umbro Plc”.

2008 — «Nike» і бренд Jordan представили 23-ю модель кросівок „Air Jordan XX3”. На думку Майкла Джордана і дизайнера взуття Тінкера Хетфилда, «модель Air Jordan XX3 повинна стати кращою парою кросівок для гри в баскетбол за всю його історію».

«Nike» і американський баскетболіст Кобі Брайант представили кросівки для баскетболістів, які бренд назвав «найлегшими і найсильнішими» за всю історію компанії – «Nike Hyperdunk».

2009 — «Nike» представила кросівки „Air Max LeBron VII”, які створювалися в співпраці з відомим баскетболістом Джеймсом ЛеБроном. Дизайн для них був запропонований Джейсоном Петрі, метою якого було створити «міцні та зручні кросівки, які відображають стиль ЛеБрона», а головною відмінністю цієї моделі стали особливості застосування фірмових технологій «Nike» ― „Air Max” і „Flywire”.

2010 — «Nike» випустив рекламний ролик „Write the Future” («Створи майбутнє») – 3-хвилинне відео про футбол. По суті, це розповідь про те, як один епізод може змінити не тільки долю матчу, але й долю футболіста – підняти його на спортивні вершини або поставити хрест на його кар’єрі. В зйомках ролика прийняли участь відомі футболісти: Кріштіану Роналду, Дідьє Дрогба, Уейн Руні, Фабіо Каннаваро, Франк Рібері та багато інших.

Предыдущие статьи
График работы
  • Понедельник
    09:0018:00
  • Вторник
    09:0018:00
  • Среда
    09:0018:00
  • Четверг
    09:0018:00
  • Пятница
    09:0018:00
  • Суббота
    09:0018:00
  • Воскресенье
    09:0018:00
Контакты
Осипенко Сергей Николаевич
" SHOE HOUSE " интернет магазин обуви
+38063932-54-03
УкраинаЧерниговская областьКорюковка ул. Шевченко 9715300
social-icon
Loading...